Adolescentii si telefonul mobil. Les ados et le portable
30 iulie 2020, 19:07
TEST nivel CECRL B1
I. INȚELEGEREA TEXTULUI
Subiectul I - 12p. De răspuns la 2 întrebări
Subiectul II - 18p. De ales Vrai/Faux
Subiectul III - 5p. De găsit în text 5 adjective care descriu telefonul mobil
EXERCIȚII LEXICO-GRAMATICALE
Subiectul IV - 15p. De ales din cuvintele date
Subiectul V - 10p. De ales formele verbale corecte
II. EXPRIMARE SCRISĂ
30p. redactarea articol (80-100 rânduri)
Învăţământ liceal - Limbi moderne - Teste - Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a;
Subtip: Teste initiale; Teste de evaluare sumativa; Teste finale
25 materiale
Review-uri (2)
3.5 stele
Adăugaţi un review
telefonul mobil
04.08.2020 16:36
Nivel de dificultate: mediu
Materialul este foarte bun si de actualitate. Respecta programa scolara. Elevii sunt atrasi de acest subiect iar unii dintre ei chiar incantati ca pot sa isi fixeze vocabularul referitor la tema aceasta.
8 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Testul este conceput dupa modelul de teste pentru bacalaureat.
02.08.2020 17:36
Nivel de dificultate: dificil
Materialul este in concordanta cu prevederile din Programa scolara.Testul “Les ados et le portable” este conceput dupa modelul de bacalaureat, model in care s-a inserat itemul de gramatica.
Textul este excelent ales, adolescentii fiind interesati de lumea gadget-urilor si in special de telefoanele mobile. Ideile si valorile din textul ales ar putea constitui subiectul unei lectii, elevii fiind antrenati si stimulati sa il defriseze si sa il descifreze din placere.
Era de preferat sa se fi renuntat la itemul de evaluare vizand acordul participiului trecut intrucat timpul de lucru acordat este prea scurt (45’) si pentru ca acest item nu vizeaza in mod special competenta de intelegere a textului scris.
Era de preferat ca partea a II-a vizand competenta de exprimare in scris sa aiba o conexiune cu titlul de pe platforma care sugereaza tematica generala: ”Les ados et le portable”.
Corolar
Textul ales este prin calitatea ideilor si prin eleganta unei limbi franceze acurate un argument motivational a-priori pentru studiu.
Volumul mare de munca in cadrul rezolvarii impiedica autoreglajul pe care elevii l-ar aplica la revederea lucrarii inainte de predarea sa.
S-ar fi putut renunta la itemul de gramatica (nr. 5); s-ar fi putut pastra cel mult un subpunct al itemului nr. 4 vizand omonimia, din motivul eficientizarii resursei de timp alocat per ansamblu rezolvarii.
Testul prezent, elaborat structural dupa modelul testelor curente de la examenul de bacalaureat, ar putea fi pretabil ameliorat unor clase avand nivelul CECRL B1, B1+, B2, B2+.
5 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro
Projet didactique-la pollution
Învăţământ liceal - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 10-a;
Ciobanu1980 | Grupul Scolar Industrial "Ion Mincu" Vaslui
2 comentarii
Învăţământ liceal - Limbi moderne - Fişe de lucru - Clasa a 10-a;
ProfesorDrPMA | Colegiul National "Avram Iancu" Campeni
2 comentarii
Învăţământ liceal - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a;
aurastefanescu | Grup Scolar Industrial de Electrotehnica si Telecomunicatii Constanta
5 comentarii
Comentarii (1)
03.08.2020 20:17 carmenpora
Material de actualitate. Foarte bun. Respecta programa scolara.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.