Les plus importants monuments du Paris
29 iulie 2016, 09:16
Fiecare monument descris este distribuit elevilor aleatoriu (de ex, cu ajutorul unei pălării, prin decuparea fişei in bilete), iar ei intuiesc monumentul corect. Se poate ca întâi toţi elevii să îşi formuleze un răspuns, după care elevul desemnat să îşi spună varianta. Astfel, se dezvoltă competenţa specifică de la nivelul cl. a VII-a: "3.2 Identificarea sensului global al unui text
scurt"
Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Fişe de lucru - Clasa a 7-a;
Învăţământ liceal - Limbi moderne - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a;
Subtip: Fisa interdisciplinara
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare interdisciplinara
23 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Fişe de lucru - Clasa a 7-a;
lory80 | Scoala Gimnaziala Nr.3 Suceava
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 7-a;
marinuslus | Colegiul National "V. Alecsandri" Bacau
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Fişe de lucru - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
CrissMurgulet | Alta institutie
2 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.