Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx lucrare scrisă / teză cls a IX-a (3 ore/săpt.)

25 noiembrie 2019, 10:53

0 stele | 0 review-uri

este o teză pe 2 numere, pentru o clasă de nivel mediu

angia2011
38 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
277 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
671 descărcări

Adăugat la:
13.09.2015

Recomandat de moderator Adjectivele din grupa (clasa) a II-a

Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;

mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
578 descărcări

Adăugat la:
13.09.2015

Recomandat de moderator Adjectivele din grupa )clasa I

Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;

mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
755 descărcări

Adăugat la:
13.09.2015

Recomandat de moderator Conjunctiv prezent si imperfect

Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;

mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN