Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Matematica proiect didactic

17 ianuarie 2014, 09:19

0 stele | 0 review-uri

Adunare şi scăderea cu trecere peste ordin

tatiana_paladuta
5 materiale
3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
751 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1643 descărcări

Adăugat la:
27.05.2013

Recomandat de moderator Proiect didactic: matematica cls. I - lb. romana cls. a III-a

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 3-a;

maria_73

5 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
706 descărcări

Adăugat la:
05.06.2013

Recomandat de moderator Proiect didactic matematica

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 3-a;

simonasuteu | Scoala Gimnaziala Chetani

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
3127 descărcări

Adăugat la:
26.01.2014

Recomandat de moderator Proiect didactic- inspecţie gradul II, Matematică-Recapitulare Înmulţirea numerelor mai mici decât 100

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 3-a;

manescu_elena21 | Scoala Gimnaziala Nr.16 Constanta

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN