METODE MODERNE- Exemple de bune practici Ghidul profesorului - Lectii/activitati tip dilema
11 iunie 2018, 15:39
Rolul profesorilor în lecțiile de tip dilemă este :
• să atragă atenția asupra contextului;
• să activeze cunoștințele anterioare sau informale;
• să dezvolte curiozitatea;
• să determine elevii să utilizeze informaţiile relevante achiziţionate anterior pentru a rezolva problema;
• să obţină feedback pentru a îmbunătăți performanța acestora;
• să reflecteze împreună cu elevii asupra a ceea ce au învățat din lecție și cum.
Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Lecţii - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Clasa 1; Clasa pregatitoare;
Subtip: Proiect de lectie; Sinteza/Prezentare
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare interdisciplinara
7 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Lecţii - Grupa mare;
garlaciov_roxana | Scoala de Arta Roman
5 comentarii
Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Teste - Grupa mijlocie;
ileana-corina | Gradinita cu program normal Aninoasa
1 comentariu
Evaluare la matematică -Domeniul Știință (DȘ)
Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Fişe de lucru - Grupa mare; Grupa pregătitoare;
11 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.