Metode si tehnici de evaluare la elevii cu C.E.S.
31 ianuarie 2015, 21:13
Evaluarea persoanelor cu cerinţe educative speciale reprezintă un proces fundamental în psihopedagogia specială, prin care se urmăreşte cunoaşterea complexă a acestora în plan medical, psihologic, educaţional şi social a acestora, cuprinzând întreaga problematică întâmpinată de către acestia în mediul lor obişnuit de viaţă.
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
37 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Pachia | Centrul Scolar Pentru Educaţie Incluziva Alba Iulia
1 comentariu
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Pachia | Centrul Scolar Pentru Educaţie Incluziva Alba Iulia
1 comentariu
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
anton_geovs | Scoala Gimnaziala Nr.1 "Al. I. Cuza" Vaslui
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.