Modalităţi de realizare a activităţilor de lectură
21 iulie 2020, 07:10
Materialul contine metode eficiente de a realiza ore de lectura cat mai interesante, care sa ii atraga pe copii.
Este necesar să- l apropiem pe copil, în mod conştient de universul cărţii.
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Elemente de metodica - Clasa a 2-a;
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
Subtip: Sinteza/Prezentare
Metode: Metode activ-participative; Joc didactic
Abordări: Abordare integrata
26 materiale
Review-uri (1)
5 stele
Adăugaţi un review
Modalităţi de realizare a activităţilor de lectură
23.07.2020 17:23
Nivel de dificultate: mediu
Există factori care determină lectura copiilor: particularităţile de vârstă şi psihice, preferinţele lor, climatul familial, factori care pot transforma lectura într-o necesitate, „o foame de carte”, o delectare sau nu. Când gustul pentru lectură, cultul pentru carte s-au format din primii ani de şcoală, acestea rămân pentru toată viaţa o obişnuinţă utilă.
Lectura propriu-zisă nu începe însă decât după ce copilul reuşeşte singur să descifreze cu uşurinţă ideile ascunse în spatele semnelor grafice.
Modalitățile prezentate sunt foarte utile oricărui pedagog.Mulțumesc!
10 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Elemente de metodica recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;
nadasanlidia | Scoala Gimnaziala Beica de Jos
4 comentarii
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
12 comentarii
ÎNVĂȚĂM SĂ SCRIEM CU ALBĂ CA ZĂPADA- SCRIEREA CU M ÎNAINTE DE B ȘI P
Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
florea_loredana | Scoala Gimnaziala Oniceni
6 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.