Modernizarea actului de învățare
28 iulie 2019, 18:05
Departajarea metodelor în tradiţionale/clasice şi moderne s-a realizat cu scopul de a accentua modificările care se produc odată cu trecerea timpului, din nevoia de a diferenţia metodele tradiţionale, bazate pe activitatea cadrului didactic, rigide şi statice de metodele moderne centrate pe elev, flexibile şi dinamice.
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Diverse - Clasa a 8-a;
Învăţământ liceal - Consiliere si orientare - Clasa a 9-a;
25 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Semne de punctuaţie, explicarea acestora.
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 8-a;
petre_cardos | Scoala Gimnaziala Nr.3 Negresti Oas
4 comentarii
Evaluare Naţională 2016 - rezolvare subiecte simulare Limba română
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 8-a;
2 comentarii
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
iuliana1503 | Scoala Gimnaziala "O. Goga" Rasinari
2 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.