NICHITA STĂNESCU – „CÂNTEC FĂRĂ RĂSPUNS” (un comentariu) – Lecţii educative pentru elevii din clasele IX-XIII
28 aprilie 2016, 09:41
Poezia este construită din întrebări aparent retorice (fără răspuns). La o lectură atentă, se poate constata că întrebările conțin și răspunsurile necesare, camuflate prin intermediul unor metafore, analogii și comparații pe care le putem numi revelatoare. Înseși întrebările, care lasă impresia unor succesive rectificări impuse de căutarea adevăratei întrebări, par iscate, în spontaneitatea lor, de o revelație: revelația iubirii.
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Subtip: Proiect de lectie
Abordări: Abordare transdisciplinara
1565 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Adjectivele din grupa (clasa) a II-a
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Adjectivele din grupa )clasa I
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Conjunctiv prezent si imperfect
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.