Normalizarea principiilor şi obiectivelor activităţii educative la copiii cu cerinţe speciale
10 ianuarie 2023, 19:11
B. Nirje definea normalizarea ca ,,procesul prin care se asigură accesul la tiparele existenţiale şi la condiţiile de viaţă obişnuite pentru toate categoriile de persoane,,. B. Nirje a interpretat retardul mintal nu ca pe un simplu handicap, ci ca pe un cumul de trei handicapuri: handicapul mintal al individului, handicapul de conştientizare a întârzierii mentale şi handicapul dobândit sau impus.
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Diverse - Clasa a 8-a;
112 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Pachia | Centrul Scolar Pentru Educaţie Incluziva Alba Iulia
1 comentariu
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Pachia | Centrul Scolar Pentru Educaţie Incluziva Alba Iulia
1 comentariu
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
anton_geovs | Scoala Gimnaziala Nr.1 "Al. I. Cuza" Vaslui
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.