Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Nr 10 - 16; Probleme

20 noiembrie 2015, 10:41

0 stele | 0 review-uri

Diferite tipuri de probleme

danielacajvaneanu
107 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
971 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
0 review-uri
2850 descărcări

Adăugat la:
12.10.2014

Recomandat de moderator Adunari si scaderi cu 1,2 si 3

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa 1;

Stefyy16

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
3083 descărcări

Adăugat la:
17.10.2015

Recomandat de moderator MEM_FISA DE LUCRU_PROBLEME_0-10

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a;

ionioana56 | Scoala Gimnaziala Nr.39 "Nicolae Balcescu" Craiova

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
5939 descărcări

Adăugat la:
10.04.2016

Recomandat de moderator Proba de evaluare MEM-Adunarea si scaderea numerelor naturale de la 0 la 100. Probleme. In lumea plantelor

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa 1;

palagutagaina | Scoala Gimnaziala "Stefan cel Mare" Alexandria

19 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

5 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN