Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Numerele naturale 0-1000, test de evaluare

8 octombrie 2024, 19:56

0 stele | 0 review-uri

Test de evaluare- numere 0-1000

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

Subtip: Teste de evaluare sumativa

mihaela03
26 materiale
7 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
793 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Vizualizaţi
0 review-uri
3014 descărcări

Adăugat la:
04.07.2013

Recomandat de moderator Test de evaluare-Numerele naturale 0-1000

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

marinescu_florina | Scoala Gimnaziala Nr.75 "Leonardo Da Vinci"

6 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
134 descărcări

Adăugat la:
15.05.2024

Test. Numerele naturale 0 -1000

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

invatatord1d7f9_e247c1 | Scoala Gimnaziala "Sfantul Vasile" Ploiesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
266 descărcări

Adăugat la:
17.10.2024

Evaluare 1, Numerele naturale 0-1000

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

ADINA-TEODORA | Scoala Gimnaziala "Avram Iancu" Dej

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN