ORGANIZAREA ŞI METODOLOGIA CENTRELOR DE INTEGRARE/INCLUZIUNE A COPIILOR CU CERINŢE EDUCATIVE SPECIALE
26 martie 2017, 16:04
La baza organizării şi metodologiei centrelor de integrare/incluziune a copiilor cu cerinţe educative speciale datorate unor deficienţe stă filozofia normalizării şi concepţia integraţionistă.
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii ştiinţifice - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Creaţii ştiinţifice recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii artistice - Clasa a 2-a;
laluca79 | Şcoala Gimnazială "Constantin Brâncoveanu" Râmnicu Sărat
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pdf.gif)
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii artistice - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
ema_cojocaru | Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala Piatra Neamt
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/doc.gif)
Model de pliant pentru inceput de an scolar
Învăţământ primar - Resursele elevilor - Creaţii artistice - Clasa pregatitoare;
bordeanuandreea90 | Scoala Gimnaziala "Nicolae Iorga" Bacau
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.