Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

pdf Pe cărările toamnei - Evaluare

4 decembrie 2023, 08:01

0 stele | 0 review-uri

fișă de evaluare sumativă

monica74
71 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
122 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Descărcaţi
0 review-uri
333 descărcări

Adăugat la:
29.11.2023

Test de Evaluare U.I. 3 ,,Pe cărările toamnei”

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

aliden | Scoala Gimnaziala Nr.5 "Stefan Cel Mare" Vaslui

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
106 descărcări

Adăugat la:
06.12.2023

Pe cărările toamnei-U3

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

cameliatiru | Scoala Gimnaziala Nr.32 "Alexandru Macedonski" Craiova

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
43 descărcări

Adăugat la:
05.06.2024

EValuare sumativă, Unitatea„Pe cărările toamnei”, clasa a II-a, manual

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

ceciliavasuianu | Scoala Gimnaziala "Ion Basgan" Focsani

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 8 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

188 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN