Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Plan lectie clasa a 9-a

2 iulie 2020, 14:32

0 stele | 0 review-uri

Plan lectie

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 9-a;

Subtip: Proiect de lectie

Metode: Metode activ-participative; Metode alternative de evaluare

Abordări: Abordare interdisciplinara; Abordare transdisciplinara; Abordare integrata

BurteaLavinia
9 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
16 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii similare

Vizualizaţi
0 review-uri
3395 descărcări

Adăugat la:
27.02.2006

Recomandat de moderator Plan de lectie pentru activitatea

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a;

aandreicut

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2463 descărcări

Adăugat la:
26.03.2012

Recomandat de moderator plan de lectie

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 9-a;

jenniferalexandra | Clubul copiilor si elevilor Chisineu Cris

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
981 descărcări

Adăugat la:
17.01.2013

Recomandat de moderator Lesson Plan .Mass-media

Învăţământ liceal - Limbi moderne - Lecţii - Clasa a 9-a;

Ginette_40 | Grup Scolar "Miron Nicolescu" Giurgiu

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 8 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

15 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN