Popoare de ieri se de azi. Conducători, evenimente - afisaj
27 august 2012, 09:55
Pentru mai buna întelegere a istoriei pe care o predăm la clasa a IV-a am realizat pe un perete banda timpului împărțită în epoci istorice apoi am plasat fiecare popor, conducător sau eveniment istoric epocii istorice căreia îi corespunde.
Învăţământ primar - Istorie - Diverse - Clasa a 4-a;
475 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Iancu de Hunedoara(Ioan Huniade sau Ioan Corvin)
Învăţământ primar - Istorie - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;
0 comentarii
Ce este istoria? Invatatoarea vietii
Învăţământ primar - Istorie - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
0 comentarii
Învăţământ primar - Istorie - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
0 comentarii
Comentarii (7)
24.10.2012 18:26 mihaelaciobanu71
Sunt superbe! sintetizeaza f.bine continuturile, FELICITARI! 10+
24.10.2012 18:27 mihaelaciobanu71
Multumim!
05.11.2012 15:59 iodobre
Felicitari! Toate materialele realizate sunt atent gandite si lucrate.Ne sunt de mare ajutor.
Multumim!
10.09.2015 23:09 salajan
Ne-ar fi de ajutor daca ati posta si banda timpului pe care ati afisat-o. O poza?
12.09.2015 17:27 vasila56 - Autor
Banda timpului am lucrat-o manual, dintr-o bandă de carton lungă, împărtită în cele trei milenii. Fiecare mileniu era împărtit în secole scriind si anii corespunzători. Apoi am asezat plansele cu conducătorii în dreptul secolului în care a domnit. Pentru că erau evenimente si din antichitate am cuprins si mileniul I înainte de Hristos. Cele 4 milenii ( I îHr, I, II si II după Hristos) cuprindeau marile perioade istorice: antichitatea, evul mediu, epoca modernă si contemporană. Nu am făcut poze atunci.
19.01.2016 19:50 aninastefan
Foarte frumos structurate! Felicitari!
09.02.2016 21:05 luminitachetan
Foarte frumos, de mare ajutor! Multumesc!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.