Practici stereotipe și clișee didactice
22 martie 2020, 07:55
material realizat pentru cursul CRED
Învăţământ primar - Alte discipline - Elemente de metodica - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ primar - Alte discipline - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Subtip: Sinteza/Prezentare
90 materiale
Review-uri (2)
5 stele
Adăugaţi un review
Practici stereotipe și clișee didactice
31.07.2020 20:00
Nivel de dificultate: mediu
Materialul surprinde foarte bine practicile stereotipe și clișeele didactice întâlnite în activitatea didactică. Totodată oferă soluții ingenioase pentru înlocuirea acestora cu practici didactice care solicită reinventarea și updatarea cadrului didactic la cerințele curriculumului actual și propune activități de învățare interesante, prin care elevii să învețe să își organizeze propria învățare.
5 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Stereotipii în predare
24.07.2020 00:50
Nivel de dificultate: mediu
Apreciez aplicabilitatea materialului și structura lui. Clarifică conceptul de stereotipie la catedră și exemplifică diverse situații în acest sens. Material care respectă cerința din cadrul modulului 2 al cursului CRED.
10 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Elemente de metodica recomandate de comunitatea Didactic.ro
1. Tema2.3.b.–Practici stereotipe și clișee didactice
Învăţământ primar - Alte discipline - Diverse - Clasa a 2-a;
0 comentarii
Practici stereotipe și clișee didactice- Exemple
Învăţământ primar - Alte discipline - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
ancuelena27 | Liceul Teoretic "Nicolae Iorga"
0 comentarii
Practici stereotipe/clișee didactice
Învăţământ primar - Alte discipline - Elemente de metodica - Clasa 1; Clasa a 2-a;
monica_gabriela | Scoala Gimnaziala "Vasile Voiculescu" Parscov
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.