Principalele grupe de animale (sugestii metodice)
3 aprilie 2020, 09:21
Principalele grupe de animale: insecte, peşti, amfibieni, reptile, păsări, mamifere –caracteristici generale, exemple de reprezentanţi din mediul de viaţă apropiat.
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Lecţii - Clasa a 3-a;
Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Clasa a 3-a;
Subtip: Sinteza/Prezentare; Proiect integrat; Proiect tematic
Metode: Metode activ-participative; Joc didactic; Joc de rol; Joc de miscare; Metode alternative de evaluare
Abordări: Abordare interdisciplinara; Abordare transdisciplinara; Abordare integrata; Activitate in natura; Activitate practica
Review-uri (1)
5 stele
Adăugaţi un review
Material deosebit
21.02.2022 09:10
Nivel de dificultate: mediu
Sugestiile metodice propuse de dumneavoastra mi-au fost de mare de folos . Le-am aplicat la clasa , iar rezultatul activitatii a fost deosebit. Elevii au fost incantati si au sugerat ca toate lectiile sa se desfasoare prin joc. Va multumesc!
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pptx.gif)
Anotimpuri pe ogoare si podgorii
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
4 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/rar.gif)
Pagini distractive despre animale
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
4 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/doc.gif)
Mişcarea apei pe suprafaţa Pământului
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Lecţii - Clasa a 3-a;
MirunaGabrielaMihai | Scoala Gimnaziala "Buica Ionescu" Glodeni
2 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.