Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc probleme ilustrate 0-31

27 martie 2015, 15:10

0 stele | 0 review-uri

probleme ilustrate cu adunari si scaderi 0-31

gianina-daniela
11 materiale
8 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
4036 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
273 descărcări

Adăugat la:
22.11.2020

Probleme de poezie... ilustrate

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa pregatitoare;

Martin_50 | Scoala Gimnaziala Nr.128

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
932 descărcări

Adăugat la:
19.05.2021

Probleme ilustrate în concentrul 0-31

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa pregatitoare;

gorganangela72 | Scoala Gimnaziala "Vasile Lucaciu" Carei

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
61 descărcări

Adăugat la:
04.04.2024

scenariu didactic MEM ,Clasa Pregătitoare ,consolidare numerele 0-31

Învăţământ primar - Matematica - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa pregatitoare;

B_Olimpia

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale INTUITEXT clasa 0

Resurse potrivite elevilor din clasa pregatitoare, la preturi accesibile!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 9 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

181 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN