PROGRAM DE INTERVENŢIE PERSONALIZAT. Dificultăţi de învăţare, D.Î.
15 aprilie 2020, 16:03
TIP DEFICIENŢĂ/HANDICAP : Dificultăţi de învăţare, D.Î.
INSTRUMENTE UTILIZATE ÎN EVALUARE
OBIECTIVELE PROGRAMULUI:
METODE ŞI MIJLOACE DIDACTICE LA LIMBA SI LITERATURA ROMÂNĂ
Strategia de intervenție: ”Folosește telecomanda minții”
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Diverse - Clasa a 7-a;
Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Clasa a 7-a;
58 materiale
Review-uri (1)
3 stele
Adăugaţi un review
Util
23.07.2020 10:24
Nivel de dificultate: uşor
In conditiile in care ne confruntam la clasa cu un numar mare de elevi care necesita o atentie speciala, cu parinti care nu recunoasc si nu vin in intampinarea cadrului didactic cu un certificat pentru a putea elabora o programa scolara personalizata, solutia la indemana pentru a-l ajuta pe elev este planul de interventie personalizat. Multumim pentru modelul propus.
7 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Diverse recomandate de comunitatea Didactic.ro
Recapitularea schematică a adjectivului
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
lungoci_andreea_amalia | Scoala Gimnaziala Nr.1 Dorna Arini
9 comentarii
Teză limba română semestru al II-lea 2015
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 7-a;
smochinaroxana11 | Scoala Gimnaziala Bahna
0 comentarii
Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
iuliana1503 | Scoala Gimnaziala "O. Goga" Rasinari
2 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.