Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx PROGRAM DE INTERVENŢIE PERSONALIZAT -MATEMATICĂ

29 iunie 2020, 10:44

4 stele | 1 review

Vă propun un program de intervenție pentru o elevă cu retard curricular sever acumulat în școala de masă.
Acțiunea recuperatorie s-a axat pe activitaea de însușire a operațiilor instrumentale și în special, a tablei înmulțirii.
Programul poate fi aplicat și în învățământul de masă.
Mult succes!

Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

Învăţământ gimnazial - Matematica - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

Metode: Metode activ-participative; Joc didactic

Abordări: Abordare interdisciplinara

greabviorica
723 materiale
3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
611 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (1)

4 stele Adăugaţi un review

4 stele

Util pentru profesorii de matematica

31.08.2020 12:55

Nivel de dificultate: mediu

Este un material foarte util pentru profesorii de matematica, fiind un exemplu de buna practica in predarea personalizata a elevilor cu CES. Astfel de materiale sunt tot timpul bine venite, avand in vedere ca trebuie sa integram acesti elevi cu CES in scoala de masa, fara a avea o perfectionare clara in acest sens.

veronicagabriela1
10 review-uri

Aţi găsit acest review util?

Da (0)   Nu (0)     Vedeţi comentarii (1)

31.08.2020 15:48 greabviorica

Vă mulțumesc pentru aprecieri și vă doresc mult succes în activitatea recuperatorie! Este foartă importantă această acțiune, deoarece operațiile instrumentale, aritmetice reprezintă baza matematicii!

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Proiecte educaţionale similare

Descărcaţi
0 review-uri
218 descărcări

Adăugat la:
27.06.2020

PROGRAM DE INTERVENŢIE PERSONALIZAT -Elev TSA

Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Proiecte educaţionale - Clasa a 7-a;

greabviorica | Centru scolar pentru educatie incluziva Nr.2 Bistrita

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
173 descărcări

Adăugat la:
01.08.2020

Invatamant special - Program de Interventie Personalizat

Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Diverse - Clasa a 5-a;

petrescu-gabriela1375

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
22 descărcări

Adăugat la:
24.04.2024

Program de intervenție personalizat - socio/afectiv

Învăţământ gimnazial - Învăţământ special - Diverse - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

didi8diana | Scoala Speciala Nr.8

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Auxiliare Intuitext pentru Clasa a VI-a!

Pregatire eficienta pentru Evaluarea Nationala, clasa a VI-a!

Resurse educationale pentru clasa a VII-a!

Manuale, auxiliare si softuri educationale - utile si acasa si la scoala!

Produse moderne de invatare pentru clasa a VIII-a!

Adaptate stilului de invatare al elevului digital!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a VI-a!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa a VII-a!

Ajutor la teme, teze, simulari si Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa a VII-a!

Ajutor la teme, teze, simulari si Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN