Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Programa MEM clasa a II-a

11 septembrie 2018, 20:12

0 stele | 0 review-uri

programa MEM doar pentru clasa a II-a

Staicu73
10 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
2739 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Planificări recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
102 descărcări

Adăugat la:
11.04.2022

Test Adunarea si scaderea numerelor de la 0 la 1 000

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

dana17

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
272 descărcări

Adăugat la:
09.11.2022

PROPUNERE PROGRAMĂ OPȚIONAL „ NE JUCĂM, NE DISTRĂM ȘI MATEMATICA O ÎNVĂŢĂM”– CLASA A II-A

Învăţământ primar - Matematica - Planificări - Clasa a 2-a;

coanita | Scoala Gimnaziala "Marius Sandru" Resita

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
194 descărcări

Adăugat la:
03.09.2024

Programă școlară CP, clasa I și a II-a - MEM

Învăţământ primar - Matematica - Diverse - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa pregatitoare;

flaviussiela | Scoala Gimnaziala Nr.5 "Spiru Haret" Dorohoi

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

50 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN