Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator doc Proiect de lecţie

28 mai 2012, 09:36

0 stele | 0 review-uri

Tema lecţiei: Înmulţirea /împărţirea, secţia maghiară

magdika79
5 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
353 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
3161 descărcări

Adăugat la:
06.05.2014

Recomandat de moderator PROIECT DE LECTIE M.E.M.

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa 1;

danadanielatrandafir

6 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
5738 descărcări

Adăugat la:
08.05.2014

Recomandat de moderator adunarea si scaderea numerelor in concentrul 0-100 , proiect de lectie clasa 1

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa 1;

tanaseflorentina | Liceul Teoretic "Nicolae Cartojan" Giurgiu

5 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
1 review
3119 descărcări

Adăugat la:
24.02.2017

Recomandat de moderator MEM - Scaderea cu 0,1,2,3,4. Rolul Creierului

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa 1;

AxelandraS | Scoala Primara Galati

9 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 9 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

181 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN