Proiect de lecţie, Clasa a X-a, Metoba Puzzle-ul sau Task Cards aplicată pe romanul Ion de Liviu Rebreanu.
10 ianuarie 2016, 15:02
Această metodă activ-participativă, puzzle-ul, a fost aplicată în primele lecţii ale studiului acestui roman. Metoda este utilă pentru învăţarea asociativă, elevii făcând cunoştinţă astfel cu personajele romanului.
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 10-a;
Subtip: Proiect de lectie
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare integrata
40 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Proiect de lectie - evaluare - Nichita Stanescu
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 10-a;
0 comentarii
Proiect didactic. Povestea lui Harap Alb – „ un pelerinaj spre Unitate”
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 10-a;
Raisa4 | Liceul Teoretic "Alexandru cel Bun" Bender
0 comentarii
Comicul în O scrisoare pierdută
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 10-a;
valentina_haiduc | Grupul Scolar "Dr. Lazar Chirila" Baia de Aries
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.