Proiectare pe unități de învățare-științe,cls a IV-a, sem. I
4 noiembrie 2019, 10:56
Proiectare pe unități de învățare-științe,cls a IV-a, sem. I, manual ed.- Aramis
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Planificări - Clasa a 4-a;
Subtip: Proiectare pe unitati de invatare
147 materiale
Review-uri (2)
5 stele
Adăugaţi un review
Mulțumesc!
23.07.2020 17:22
Nivel de dificultate: mediu
PLANIFICAREA CALENDARISTICĂ
În contextul noului curriculum, planificarea calendaristică este un document administrativ care
asociază elemente ale programei cu alocarea de timp considerată optimă de către profesor pe
parcursul unui an şcolar.
În elaborarea planificărilor calendaristice recomandăm parcurgerea următoarelor etape:
1. Realizarea asocierilor dintre competenţele specifice şi conţinuturi.
2. Împărţirea în unităţi de învăţare.
3. Stabilirea succesiunii de parcurgere a unităţilor de învăţare.
4. Alocarea timpului considerat necesar pentru fiecare unitate de învăţare, în concordanţă cu
competenţele specifice şi conţinuturile vizate.
Planificările pot fi întocmite pornind de la următoarea rubricaţie:
In acest tabel:
- Unităţile de învăţare se indică prin titluri (teme) stabilite de către profesor.
- In rubrica Competenţe specifice se trec simbolurile competenţelor specifice din programa
şcolară.
- Conținuturile selectate sunt cele extrase din lista de conținuturi ale programei.
- Numărul de ore alocate se stabilește de către profesor in funcţie de experienţa acestuia şi de
nivelul de achiziţii ale elevilor clasei.
Întregul cuprins al planificării are valoare orientativă, eventualele modificări determinate de
aplicarea efectivă la clasă putând fi consemnate în rubrica Observaţii.
O planificare anuală corect întocmită trebuie să acopere integral programa şcolară la nivel de
competenţe specifice şi conţinuturi.
15 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Mulțumesc!
23.07.2020 17:11
Nivel de dificultate: mediu
. Este deosebit de utilă o descriere detaliată a nivelului minim (obligatoriu) al achizițiilor matematice dobândite de elevi. Necesitatea asigurării unui nivel minim al competențelor dobândite prin învățare se impune din mai multe motive, printre care: lipsa standardizării unui nivel minim introduce arbitrariul în evaluarea generală a rezultatelor învățării; lipsa controlului la acest nivel face ca elevii să rămână practic în afara deprinderii fundamentelor disciplinare, iar această consecință devine vizibilă cu ocazia evaluărilor naționale și internaționale.
15 review-uri
Aţi găsit acest review util?
Da (0) Nu (0) Vedeţi comentarii (0)Planificări recomandate de comunitatea Didactic.ro
Anotimpuri pe ogoare si podgorii
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
4 comentarii
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Fişe de lucru - Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
lilias | Liceul Teoretic ''Dante Alighieri''
0 comentarii
Pagini distractive despre animale
Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"
4 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.