Şcoala cu
bune practici

78 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Proprietăți ale metalelor

6 august 2020, 19:28

0 stele | 0 review-uri

Lecție video mixtă

https://www.youtube.com/watch?v=XHhksakb0ys&t

 

jorjinho_05
92 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
0 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Multimedia recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
3729 descărcări

Adăugat la:
01.02.2016

Recomandat de moderator U.Î. În prag de vacanță _Științe ale naturii (Evaluare semestrială)

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 3-a;

maria_cseh | Scoala Gimnaziala Vama

9 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
203 descărcări

Adăugat la:
29.05.2021

Test sumativ- Unitatea de învățare „Corpuri”

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 3-a;

silviadutu | Scoala Gimnaziala Nr.119 "Vasile Voiculescu"

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
287 descărcări

Adăugat la:
15.02.2023

Corpurile și proprietățile lor

Învăţământ primar - Cunoasterea mediului / Stiinte ale naturii - Teste - Clasa a 3-a;

cami_soptelea | Liceul Teoretic "Lucian Blaga" Constanta

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

56 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN