Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Războaiele daco-romane, proiect didactic

6 octombrie 2020, 20:23

0 stele | 0 review-uri

Războaiele daco-romane, proiect didactic, schema lecției, fișe de lucru

Învăţământ gimnazial - Istorie - Lecţii - Clasa a 5-a;

Subtip: Proiect de lectie

Abordări: Abordare integrata

ot1l1a
23 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
499 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
0 review-uri
486 descărcări

Adăugat la:
13.05.2021

Burebista și Decebal; războaiele daco-romane

Învăţământ gimnazial - Istorie - Lecţii - Clasa a 5-a;

madda

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
250 descărcări

Adăugat la:
03.04.2022

Proiect didactic Războaiele daco- romane

Învăţământ gimnazial - Istorie - Lecţii - Clasa a 5-a;

SimionMs

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
352 descărcări

Adăugat la:
12.12.2022

Proiect didactic: Războaiele daco-romane

Învăţământ gimnazial - Istorie - Lecţii - Clasa a 5-a;

mucus | Scoala Gimnaziala Cehal

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

9 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN