Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Recapitularea numerelor naturale 0-1 000 000

21 iulie 2021, 19:39

0 stele | 0 review-uri

Numerele naturale 0-1 000 000
recapitulare

marcug
5 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
103 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
566 descărcări

Adăugat la:
20.11.2019

PROIECT DIDACTIC-IRECAPITULARE NMULTIREA

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

munteanuionela | Scoala Gimnaziala Nr.11 "George Tutoveanu" Barlad

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
100 descărcări

Adăugat la:
19.02.2021

Recapitularea numerelor naturale de la 0 la 1 000 000

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 4-a;

elenutzik | Scoala Gimnaziala Nr.1 Independenta

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
62 descărcări

Adăugat la:
30.04.2024

Recapitularea noțiunilor cu privire la împărţirea și înmulțira numerelor naturale în concentrul 0-1 000000

Învăţământ primar - Matematica - Lecţii - Clasa a 4-a;

Klarita | Scoala Gimnaziala Vedea

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa IV!

Pregatire eficienta pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Invatare online pentru elevii de clasa a IV-a!

Pregatire moderna pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN