Rezolvarea problemelor de matematică folosind Scratch
7 mai 2021, 13:55
Materialul prezintă algoritmul de rezolvare a unor probleme matematice și îl implementează în limbajul Scratch.
Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC - Lecţii - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;
Subtip: Sinteza/Prezentare
Abordări: Abordare interdisciplinara; Activitate practica
57 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Proiect de lectie - TIC - cls5
Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC - Lecţii - Clasa a 5-a;
daniela_grecu | Scoala Gimnaziala Nr.18 "Sf.Dumitru" Craiova
0 comentarii
Proiect de lectie - TIC - cls6
Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC - Lecţii - Clasa a 6-a;
daniela_grecu | Scoala Gimnaziala Nr.18 "Sf.Dumitru" Craiova
0 comentarii
Proiect de lectie - TIC - cls6B
Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC - Lecţii - Clasa a 6-a;
daniela_grecu | Scoala Gimnaziala Nr.18 "Sf.Dumitru" Craiova
1 comentariu
Comentarii (1)
10.05.2021 09:56 drasovean
Multumesc
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.