Rolul comunicării în disciplinarea pozitivă a micilor școlari
20 iunie 2019, 05:07
Comunicarea, rol definitoriu, în dezvoltarea socio-emoțională a micilor școlari, vizând capacitatea de a stabili, menține relații cu ceilați, capacitatea de a-și exprima, răspunde emoțiilor. Învăţătorul stăpânește cu măiestrie procesul comunicării în interacțiunea cu elevii, oferind șanse de a-și păstra creativitatea. Canalizarea emoțiilor este o aptitudine majoră în dezvoltarea personală a elevilor.
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Creaţii ştiinţifice - Clasa a 3-a;
Învăţământ primar - Consiliere si orientare - Clasa a 3-a;
6 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Creaţii ştiinţifice recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Fişe de lucru - Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
natalia-silas | Liceul "Alexandru Mocioni" Ciacova
0 comentarii
Zeița Naturii și Orașul Verde. Proiecte de activități concrete ptr protejarea mediului
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
arcen2004 | Scoala Gimnaziala "Ovid Densusianu" Fagaras
0 comentarii
Jocuri de mișcare la clasele primare. Valențe formative. Exemple
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.