Romanul CREANGA DE AUR de Mihail Sadoveanu — Comentariu literar - manual clasa a X-a, ed. HUMANITAS
5 aprilie 2012, 23:06
Acţiunea se construieşte printr-o succesiune de nuclee narative înlănţuite, în care alternează planul real cu cel mitic-simbolic. Naraţiunea este la persoana a treia, cu narator omniscient care se dovedeşte un bun cunoscător al unor practici arhaice, magice sau religioase şi un erudit, deşi îşi asumă doar rolul unui editor care extrage povestirea din manuscrisul profesorului Stamatin.
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pptx.gif)
Adjectivele din grupa (clasa) a II-a
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pptx.gif)
Adjectivele din grupa )clasa I
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/pptx.gif)
Conjunctiv prezent si imperfect
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Comentarii (2)
Frumoasa realizare!
Ce parola este la prezentarea ppt?
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.