Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator docx Secolul XX - între democraţie şi totalitarism

2 noiembrie 2013, 17:49

0 stele | 0 review-uri

Fişe de lucru

Învăţământ liceal - Istorie - Fişe de lucru - Clasa a 12-a;

Învăţământ gimnazial - Istorie - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

corneliacucu
753 materiale
7 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
1763 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
2749 descărcări

Adăugat la:
09.12.2011

Recomandat de moderator Test de evaluare sumativă, clasa a XII-a

Învăţământ liceal - Istorie - Teste - Clasa a 12-a;

corneliacucu | Liceul cu Program Sportiv Bacau

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
843 descărcări

Adăugat la:
28.11.2013

Recomandat de moderator Fisa de lucru Secolul XX intre democratie si totalitarism . cls 12

Învăţământ liceal - Istorie - Fişe de lucru - Clasa a 12-a;

Johny_history31 | Liceul Teologic Penticostal Elim Pitesti

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
287 descărcări

Adăugat la:
09.04.2022

Test antrenament bacalaureat istorie, Secolul XX între democrație și totalitarism

Învăţământ liceal - Istorie - Teste - Clasa a 12-a;

pavelhristescu

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN