ȘTEFAN AUGUSTIN DOINAȘ - ALEXANDRU REFUZÂND APA (un comentariu) – Lecţii educative pentru elevii din clasele IX-XIII
10 iulie 2016, 15:09
Deși în poemul său autorul utilizează toate ingredientele convenționale (erou legendar, excepțional etc., coerența a firului epic, schematism, replici dramatice deznodământ cvasimoralizator) ale baladei, reconfigurarea constă la Doinaș aproape exclusiv în substanța metaforică pe care poetul o injectează în corpul baladei, revitalizând-o.
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Subtip: Proiect de lectie
1565 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro
Adjectivele din grupa (clasa) a II-a
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Adjectivele din grupa )clasa I
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Conjunctiv prezent si imperfect
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.