ȘTEFAN AUGUSTIN DOINAȘ - ÎNTÂI FLOAREA, APOI TELEFONUL (un comentariu) – Lecţii educative pentru elevii din clasele IX-XIII
26 iulie 2016, 23:31
Textul este o proză simbolică extrem de scurtă în care este descris mecanismul unei lumi în care din când în când unuia i se punea pe birou un trandafir, după care primea un telefon prin care i se mulţumea pentru ceea ce a făcut până atunci, după care cel căruia i se mulţumea trebuia să se ridice şi să plece şi dispărea, iar personajul care povesteşte găseşte trandafirul, sună telefonul, dar el se hotărăşte să taie firul telefonului.
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Proiecte educaţionale - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Învăţământ profesional şi tehnic - Alte specializari - Clasa a 9-a; Clasa a 10-a; Clasa a 11-a; Clasa a 12-a; Clasa a 13-a;
Metode: Metode activ-participative
Abordări: Abordare interdisciplinara; Abordare transdisciplinara
1565 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Adjectivele din grupa (clasa) a II-a
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Adjectivele din grupa )clasa I
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Conjunctiv prezent si imperfect
Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;
mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.