Stereotipuri și prejudecăți - comunicare și cooperare în formarea școlii inclusive
4 noiembrie 2021, 08:09
Învățarea incluzivă se referă la modurile de predare și învățare care sunt concepute pentru a implica activ, a include și a provoca toți elevii.
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a; Clasa pregatitoare;
Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;
Metode: Metode activ-participative; Metode alternative de evaluare
Abordări: Abordare integrata
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
FISA DE CENTRALIZARE A EVALUARILOR NATIONALE LLR/MEM
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;
Andrei-Mirela | Liceul Teoretic "Alexandru Vlahuta"
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Proiect didactic „Igiena corporală”
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Lecţii - Clasa a 2-a;
budamadalina | Scoala Gimnaziala "Avram Iancu" Oradea
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
MODEL ADEVERINTA IMPLEMENTARE PROIECTE EDUCATIONALE
Învăţământ primar - Dezvoltare personală - Lecţii - Clasa a 4-a;
Andrei-Mirela | Liceul Teoretic "Alexandru Vlahuta"
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.