Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

pptx Studiu de caz. Chinezii

17 noiembrie 2020, 20:31

0 stele | 0 review-uri

Studiu de caz. Chinezii

anaemy
20 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
214 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
258 descărcări

Adăugat la:
23.01.2021

Chinezii

Învăţământ gimnazial - Istorie - Lecţii - Clasa a 5-a;

matisto | Liceul cu Program Sportiv "Petrache Triscu" Craiova

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
359 descărcări

Adăugat la:
15.11.2021

Studiu de caz: Chinezii, Evreii

Învăţământ gimnazial - Istorie - Lecţii - Clasa a 5-a;

cipanu

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
60 descărcări

Adăugat la:
17.07.2023

Fișă de lucru pentru studiu de caz Chinezii

Învăţământ gimnazial - Istorie - Fişe de lucru - Clasa a 5-a;

atintea1976 | Scoala Gimnaziala Adunatii Copaceni

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Vocea profesorilor

Ce întrebări i-aţi pune unui specialist în predarea-învăţarea-evaluarea online? Echipa Didactic va obţine răspunsurile pentru dvs!

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

8 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN