Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Subiectul-predare

13 mai 2018, 22:40

0 stele | 0 review-uri

Proiect de lecție-clasa a IV-a

nelutza22
25 materiale
3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
2270 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
3852 descărcări

Adăugat la:
08.05.2011

Recomandat de moderator Subiectul predare invatare

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 4-a;

mariatancau | Scoala Gimnaziala Gheraesti

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
498 descărcări

Adăugat la:
05.06.2014

Rolul adjectivelor in textele descriptive

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 4-a;

elenamihaela3 | Scoala Gimnaziala "Al.Ciucurencu" Tulcea

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
8 descărcări

Adăugat la:
24.08.2024

Subiectul lecției: “Îmbrăcămintea și încălțămintea"

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 4-a;

ElenaPiotr26

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa IV!

Pregatire eficienta pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Invatare online pentru elevii de clasa a IV-a!

Pregatire moderna pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 9 evenimente

«OCTOMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

180 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN