Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc SUPORT DE OU

1 martie 2014, 22:21

0 stele | 0 review-uri

FORMARE DE PRICEPERI SI DEPRINDERI

tenu-mi
34 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
911 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1252 descărcări

Adăugat la:
17.06.2013

Recomandat de moderator Proiect de lectie: Ratusca pe lac

Învăţământ primar - Abilităţi practice/ Educaţie tehnologică - Lecţii - Clasa a 3-a;

AlinaSarbu | Centrul Scolar de Educaţie Incluziva "Aurora" Resita

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
22 descărcări

Adăugat la:
28.07.2023

Suport decorativ pentru lumânare

Învăţământ primar - Abilităţi practice/ Educaţie tehnologică - Lecţii - Clasa a 3-a;

mariabarsan | Liceul Tehnologic Telciu

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
64 descărcări

Adăugat la:
15.02.2024

Proiect de lecție Tehnici de lucru combinate

Învăţământ primar - Abilităţi practice/ Educaţie tehnologică - Lecţii - Clasa a 3-a;

ramonaf | Scoala Gimnaziala "Tudor Vladimirescu" Targoviste

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa III!

Prim alegere a invatatorilor moderni!

Invatare digitala pentru elevii de clasa a III-a!

Produs educational de invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN