Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

pdf Tema Adolescenta Clasa a IX-a Teorie si aplicatii

21 aprilie 2022, 21:10

0 stele | 0 review-uri

Tema Adolescenta Clasa a IX-a Teorie si aplicatii

mscb25
21 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
151 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
670 descărcări

Adăugat la:
13.09.2015

Recomandat de moderator Adjectivele din grupa (clasa) a II-a

Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;

mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
577 descărcări

Adăugat la:
13.09.2015

Recomandat de moderator Adjectivele din grupa )clasa I

Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;

mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
754 descărcări

Adăugat la:
13.09.2015

Recomandat de moderator Conjunctiv prezent si imperfect

Învăţământ liceal - Limba şi literatura română - Lecţii - Clasa a 9-a;

mihaela_d | Colegiul National "Lucian Blaga" Sebes

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 4 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

214 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN