Şcoala cu
bune practici

78 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Test ascultare- clasa a II-a

13 ianuarie 2021, 20:38

0 stele | 0 review-uri

Materialul vine in ajutorul invatatorilor care doresc dezvoltarea reala a competentelor de exprimare orala si de ascultare.

irmido67
94 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
51 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Elemente de metodica similare

Vizualizaţi
0 review-uri
189 descărcări

Adăugat la:
05.02.2016

SECȚIUNE DE TEST - ASCULTARE, CLASA A II-A(CLR)

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

aplesca | Scoala Gimnaziala Ion Creanga

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
133 descărcări

Adăugat la:
12.06.2018

Secțiune de test-Ascultare clasa a II-a

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

szabojul | Liceul Tehnologic "Petőfi Sándor", Dăneşti

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
21 descărcări

Adăugat la:
13.01.2021

Test de vorbire , clasa a II-a

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Elemente de metodica - Clasa a 2-a;

irmido67 | Scoala Gimnaziala Nr.11 "Iorgu Iordan" Tecuci

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

56 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN