Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Test clasa 5 modulul 3

26 august 2023, 12:37

0 stele | 0 review-uri

Test clasa a 5-a; exercitii de vocabular ( rechizite)+ gramatica (adjective, verbe de grupa 1)

danaradulici
26 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
259 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Vizualizaţi
0 review-uri
51 descărcări

Adăugat la:
04.01.2024

Test evaluation module 2

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 5-a;

oanamaria75 | Scoala Gimnaziala "George Emil Palade" Buzau

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
124 descărcări

Adăugat la:
04.01.2024

Test evaluation module 2

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 5-a;

oanamaria75 | Scoala Gimnaziala "George Emil Palade" Buzau

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
68 descărcări

Adăugat la:
04.01.2024

Test evaluation module 2

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 5-a;

oanamaria75 | Scoala Gimnaziala "George Emil Palade" Buzau

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

8 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN