Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Test clasa a X a profil uman

9 ianuarie 2021, 18:21

0 stele | 0 review-uri

Test cu un singur raspuns corect.

Învăţământ liceal - Fizica - Teste - Clasa a 10-a;

Învăţământ liceal - Fizica - Clasa a 10-a;

Subtip: Teste de evaluare sumativa

Metode: Metode activ-participative

Abordări: Abordare integrata

ioasta
53 materiale
3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
74 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
622 descărcări

Adăugat la:
04.06.2018

test legea lui Ohm

Învăţământ liceal - Fizica - Teste - Clasa a 10-a;

fiz13_ana | Liceul Teoretic "Miron Costin" Iasi

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
367 descărcări

Adăugat la:
14.09.2018

TEST INIŢIAL FIZICĂ Clasa a X-a Profil Uman (FILOLOGIE)

Învăţământ liceal - Fizica - Teste - Clasa a 10-a;

Marin_Zaha | Colegiul National "Octavian Goga" Marghita

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
46 descărcări

Adăugat la:
03.05.2021

Test clasa a X a profil uman 1

Învăţământ liceal - Fizica - Teste - Clasa a 10-a;

ioasta | Alta institutie

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

5 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN