Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx test conditional cls a7a

28 iulie 2020, 11:02

0 stele | 0 review-uri

test de verificare a conditionalului

coneanca
22 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
47 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Descărcaţi
0 review-uri
1032 descărcări

Adăugat la:
03.01.2014

Recomandat de moderator Test cl VII 1st and 2nd Conditional

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 7-a;

ina_c14 | Scoala Gimnaziala Valea cu Apa

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
62 descărcări

Adăugat la:
26.08.2023

TEST - Al doilea tip de conditional-SECOND CONDITIONAL

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

cuibusm | Scoala Gimnaziala Ciumeghiu

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
17 descărcări

Adăugat la:
09.07.2024

Test din conditionalul de tip 1

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

gafencuadina | Scoala Gimnaziala "Academician H. Mihaiescu" Udesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale pentru clasa a VII-a!

Manuale, auxiliare si softuri educationale - utile si acasa si la scoala!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa a VII-a!

Ajutor la teme, teze, simulari si Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 6 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

14 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN