Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator pdf Test de evaluare

15 februarie 2013, 08:28

0 stele | 0 review-uri

Unitatea de învățare Spiritualitate și Misiune; două variante

rmdobrescu
75 materiale
2 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
1213 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro


Adăugat la:
14.10.2023

Constantin cel Mare - Împărat creștin și păgân

Învăţământ liceal - Religie/Istoria religiilor - Linkuri utile - Clasa a 10-a; Clasa a 11-a;

ifstefana | Grup Scolar Transporturi Auto Focsani

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
44 descărcări

Adăugat la:
21.02.2024

Test sumativ de evaluare - Unitate de învățare Religiile lumii. Religii orientale

Învăţământ liceal - Religie/Istoria religiilor - Teste - Clasa a 10-a;

mariusdanieldobrin | Colegiul Tehnic Costin D. Neniţescu Pitesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
40 descărcări

Adăugat la:
17.05.2024

Test religie clasa a 10-a

Învăţământ liceal - Religie/Istoria religiilor - Teste - Clasa a 10-a;

alexandru_cojocari | Colegiul National "Dragos Voda" Campulung Moldovenesc

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Violenta copiilor fata de parinti

Violenta in familie

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

49 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN