Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Test de evaluare -Factorul comun

9 octombrie 2024, 17:35

0 stele | 0 review-uri

Test de evaluare -Factorul comun

ionela_ionescu
7 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
330 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Descărcaţi
0 review-uri
853 descărcări

Adăugat la:
14.10.2019

Test de evaluare - Inmultire, impartire, cls a V-a

Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 5-a;

meseauto | Scoala Gimnaziala "Nicolae Iorga" Baia Mare

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
1100 descărcări

Adăugat la:
11.10.2021

Test evaluare numere naturale pană la împărțire

Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 5-a;

gelu_mihaela | Scoala Gimnaziala Nr.12 "Miron Costin" Galati

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
114 descărcări

Adăugat la:
18.05.2024

Factor comun si teorema impartirii cu rest

Învăţământ gimnazial - Matematica - Teste - Clasa a 5-a;

militaru_vol | Scoala Gimnaziala Nr.195

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa a VII-a!

Ajutor la teme, teze, simulari si Evaluarea Nationala, clasa a VIII-a, la matematica!

Azi: 0 evenimente

«OCTOMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

160 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN