Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

pdf Test de evaluare sumativă - V

21 ianuarie 2021, 11:51

0 stele | 0 review-uri

Evaluare sumativă - semestrul I

Învăţământ gimnazial - Biologie - Teste - Clasa a 5-a;

Învăţământ gimnazial - Biologie - Clasa a 5-a;

Subtip: Teste finale

Metode: Metode alternative de evaluare

Abordări: Abordare interdisciplinara

nicol_s
116 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
360 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Vizualizaţi
0 review-uri
190 descărcări

Adăugat la:
21.05.2023

Test Regnul Plante Clasa a V-a

Învăţământ gimnazial - Biologie - Teste - Clasa a 5-a;

teodorela | Liceul Teoretic "Ioan Slavici" Panciu

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
126 descărcări

Adăugat la:
20.06.2023

Ecosistemele terestre

Învăţământ gimnazial - Biologie - Teste - Clasa a 5-a;

minculete | Şcoala Gimnazială "Tudor Vladimirescu" Piteşti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
23 descărcări

Adăugat la:
19.05.2024

Test de evaluare sumativă -M4-

Învăţământ gimnazial - Biologie - Teste - Clasa a 5-a;

contesita

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN