Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

pdf Test de evaluare-Numerația 0 - 1000

28 iunie 2024, 21:00

0 stele | 0 review-uri

evaluare sumativă

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

Subtip: Teste de evaluare sumativa

Metode: Metode alternative de evaluare

Abordări: Activitate practica

licuta_65
101 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
50 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste similare

Vizualizaţi
0 review-uri
1404 descărcări

Adăugat la:
19.03.2013

test

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

ioanvartic | Liceul Tehnologic Feldru

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
218 descărcări

Adăugat la:
19.01.2020

MEM- Evaluare sumativa- Numeratia 0-1000

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

lori_89 | Scoala Gimnaziala Nr.1 Havirna

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
705 descărcări

Adăugat la:
15.10.2021

Test de evaluare ckasa a II-a

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

dadu_carmen | Scoala Gimnaziala "Principesa Maria" Sinaia

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN