Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

docx Test - exerciții de împărțire

2 martie 2024, 19:06

0 stele | 0 review-uri

exerciții de împărțire

tanea34
7 materiale
3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
465 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
1 review
544 descărcări

Adăugat la:
17.03.2022

Test împărțirea numerelor 0-100

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

renata | Scoala Gimnaziala "Sf.Nicolae" Vanatori

4 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
617 descărcări

Adăugat la:
09.03.2023

Test de evaluare sumativa MEM- ,,Impartirea nr nat 0-100''

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa a 2-a;

simonadiana1986 | Scoala Gimnaziala "Ion Bancila" Braila

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
307 descărcări

Adăugat la:
08.04.2024

Test de evaluare unitatea Călătorim prin Țara Copilăriei

Învăţământ primar - Matematica - Teste - Clasa a 2-a;

hirina | Colegiul National "Elena Ghiba Birta" Arad

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 8 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

15 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN