Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Test progresii M2 nivel mediu

17 ianuarie 2017, 19:04

0 stele | 0 review-uri

Un test pe un rand pentru o clasa cu profil tehnologic

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 9-a;

Subtip: Teste de evaluare sumativa

deliacoroescu
75 materiale
1 a spus Mulţumesc.
0 comentarii
537 descărcări
Mesaj pentru autor
Spuneţi-le prietenilor!
|

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
2041 descărcări

Adăugat la:
20.01.2012

Recomandat de moderator TEST EVALUARE SUMATIVĂ PROGRESII CLASA a-IX-a M.I., 5h/săptămână

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 9-a;

determinant | Liceul Teoretic "Axente Sever" Medias

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
130 descărcări

Adăugat la:
23.02.2022

Test de evaluare progresii

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 9-a;

pacurarsorinasj | Colegiu Tehnic "Iuliu Maniu" Simleu Silvaniei

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
148 descărcări

Adăugat la:
10.08.2022

Evaluare sumativă- Progresii

Învăţământ liceal - Matematica - Teste - Clasa a 9-a;

dorina_istrate | Colegiul National "Al. I. Cuza" Focsani

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 8 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

15 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN