Test sumativ clasa a XI-a Estetica si Igiena Corpului Omenesc
30 august 2020, 19:25
Testul isi propune sa verifice cunostintele elevilor la modulul MII
Învăţământ profesional şi tehnic - Estetica si igiena corpului omenesc - Teste - Clasa a 11-a;
Învăţământ profesional şi tehnic - Estetica si igiena corpului omenesc - Clasa a 10-a;
Subtip: Teste de evaluare sumativa
Abordări: Abordare integrata
5 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro
FISA DE LUCRU-(M1_IX)-Utilizarea produselor de styling
Învăţământ profesional şi tehnic - Estetica si igiena corpului omenesc - Fişe de lucru - Clasa a 9-a; Clasa a 11-a;
ioanabe | Colegiul Tehnic de Comunicatii "Nicolae Vasilescu-Karpen" Bacau
0 comentarii
Test de evaluare orala pt unitatea de competenta U13. Lucrări estetice si de îngrijire in frizerie
Învăţământ profesional şi tehnic - Estetica si igiena corpului omenesc - Teste - Clasa a 10-a; Clasa a 11-a;
savinisabella | Colegiul Tehnic "Ioan C. Stefanescu" Iasi
0 comentarii
Test scris pt evaluarea unitatii de competenta U13. Lucrări estetice si de îngrijire in frizerie
Învăţământ profesional şi tehnic - Estetica si igiena corpului omenesc - Teste - Clasa a 10-a; Clasa a 11-a;
savinisabella | Colegiul Tehnic "Ioan C. Stefanescu" Iasi
0 comentarii
Comentarii (1)
15.05.2021 14:45 savinisabella
Buna ziua,
la subiectul III trebuie sa aveti in vedere ca elevul la nici un examen nu se da
si
1. Realizati lucrarea ”Ondularea parului cu peria si feohnul spre interior” respectand etapele de lucru.
si
2. Scrieti un argument in favoarea expresiei: ”Ondularea parului cu apa este o operatie reversibila”
si
3. Realizati un eseu cu titlul „Etapele conceperii coafurii”, utilizand limbajul specific
iar la barem la pc 2 si 3 acordati cate 10 pc pt utilizarea limbajului. Dar pt corectitudinea stiintifica, verificare calitate, etape de lucru (3?). Nu aveti nimic detaliat.
La SII ati acordat 20p . Cum ati acordat, avand doar 8 spatii de completat si 2p/termen completat.
Elevul nu are de unde sa stie aceste lucruri si nu este obisnuit cu cantitate mare de informatii pe care sa le rezolve intr-un timp care pt ei este redus pt a parcurge textul. De aceea trebuie sa mai reflectati asupra cerintelor.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.